Technologia w PwC odpowiada na dynamiczne zmiany w otaczającym nas świecie oraz potrzeby naszych klientów. W ramach naszego zespołu wdrażamy u klientów rozwiązania oparte na platformie Salesforce- światowego lidera w obszarze CRM.
Dzięki bliskiej współpracy z Salesforce mamy dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Na naszych projektach pracujemy z najnowszymi produktami Salesforce (jak Salesforce Field Service, Salesforce CPQ, Heroku, Einstein Analytics czy Marketing Cloud).
Dołącz do największego zespołu Salesforce w Polsce, rozwijaj się w tej technologii pod okiem naszym ekspertów, skorzystaj z szerokiego programu szkoleń i zmieniaj z nami świat na lepsze!
Obowiązki:
- Udział w analizie, designie oraz wdrażaniu rozwiązań marketing automation
- Zastosowanie wiedzy funkcjonalnej systemów marketing automation do tworzenia designu wdrażanych systemów oraz procesów
- Bliska współpraca z PM, QA, zespołem developerskim oraz klientem
- Przełożenie zebranych wymagań biznesowych na wymagania techniczne - w rozłożeniu na epics, features, user stories
- Tworzenie jasnych i skalowalnych procesów biznesowych, które posłużą jako podstawa do wdrożenia technologii
- Nadzór nad tworzeniem dokumentacji projektowej w kwestii jej zgodności z procesami klienta oraz ustalenie standardów nazewnictwa dla procesów, komponentów systemu, standardów definition of ready i definition of done, definiowanie standardów user stories na projekcie
- Udział i prowadzenie spotkań z klientem, mających na celu zbieranie lub doprecyzowanie wymagań biznesowych, podejmowanie decyzji w kwestiach procesów pokrywanych projektem
- Rola doradcza podczas planowania procesów marketing automation dla klienta w oparciu o standardy i dobre praktyki
- Uczestnictwo w tworzeniu i egzekucji test planów oraz materiałów treningowych na projektach
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze wdrażania marketing automation (po stronie dostawcy bądź klienta)
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność skutecznego zaplanowania designu w sprintach
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne - łatwość tłumaczenia koncepcji technicznych osobom nie powiązanym z technologią (w tym w języku angielskim)
- Rozumienie procesów zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C
- Dobra znajomość narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, rozwiązania DMP)
- Dobra znajomość standardów i praktyk automatyzacji marketingu
- Nice-to-have: certyfikaty Salesforce Marketing Cloud
Co Ci oferujemy:
- Długofalową współpracę
- Szkolenia techniczne i certyfikacje
- Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
- Szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczny czas pracy - w zależności od projektu
Prześlij swoją aplikację już dziś!
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.