Analityk Biznesowy Salesforce Marketing Automation

Technologia w PwC odpowiada na dynamiczne zmiany w otaczającym nas świecie oraz potrzeby naszych klientów. W ramach naszego zespołu wdrażamy u klientów rozwiązania oparte na platformie Salesforce- światowego lidera w obszarze CRM.

Dzięki bliskiej współpracy z Salesforce mamy dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Na naszych projektach pracujemy z najnowszymi produktami Salesforce (jak Salesforce Field Service, Salesforce CPQ, Heroku, Einstein Analytics czy Marketing Cloud).

Dołącz do największego zespołu Salesforce w Polsce, rozwijaj się w tej technologii pod okiem naszym ekspertów, skorzystaj z szerokiego programu szkoleń i zmieniaj z nami świat na lepsze!

Obowiązki:

  • Udział w analizie, designie oraz wdrażaniu rozwiązań marketing automation
  • Zastosowanie wiedzy funkcjonalnej systemów marketing automation do tworzenia designu wdrażanych systemów oraz procesów
  • Bliska współpraca z PM, QA, zespołem developerskim oraz klientem
  • Przełożenie zebranych wymagań biznesowych na wymagania techniczne - w rozłożeniu na epics, features, user stories
  • Tworzenie jasnych i skalowalnych procesów biznesowych, które posłużą jako podstawa do wdrożenia technologii
  • Nadzór nad tworzeniem dokumentacji projektowej w kwestii jej zgodności z procesami klienta oraz ustalenie standardów nazewnictwa dla procesów, komponentów systemu, standardów definition of ready i definition of done, definiowanie standardów user stories na projekcie
  • Udział i prowadzenie spotkań z klientem, mających na celu zbieranie lub doprecyzowanie wymagań biznesowych, podejmowanie decyzji w kwestiach procesów pokrywanych projektem
  • Rola doradcza podczas planowania procesów marketing automation dla klienta w oparciu o standardy i dobre praktyki
  • Uczestnictwo w tworzeniu i egzekucji test planów oraz materiałów treningowych na projektach

Oczekiwania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze wdrażania marketing automation (po stronie dostawcy bądź klienta)
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność skutecznego zaplanowania designu w sprintach
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne - łatwość tłumaczenia koncepcji technicznych osobom nie powiązanym z technologią (w tym w języku angielskim)
  • Rozumienie procesów zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C
  • Dobra znajomość narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, rozwiązania DMP)
  • Dobra znajomość standardów i praktyk automatyzacji marketingu
  • Nice-to-have: certyfikaty Salesforce Marketing Cloud

Co Ci oferujemy:

  • Długofalową współpracę
  • Szkolenia techniczne i certyfikacje
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
  • Szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy - w zależności od projektu

Prześlij swoją aplikację już dziś!

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633)  przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.

COPYRIGHT © 2021