Technologia w PwC odpowiada na dynamiczne zmiany w otaczającym nas świecie oraz potrzeby naszych klientów. W ramach naszego zespołu wdrażamy u klientów rozwiązania oparte na platformie Salesforce- światowego lidera w obszarze CRM.
Dzięki bliskiej współpracy z Salesforce mamy dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Na naszych projektach pracujemy z najnowszymi produktami Salesforce (jak Salesforce Field Service, Salesforce CPQ, Heroku, Einstein Analytics czy Marketing Cloud).
Dołącz do największego zespołu Salesforce w Polsce, rozwijaj się w tej technologii pod okiem naszym ekspertów, skorzystaj z szerokiego programu szkoleń i zmieniaj z nami świat na lepsze!
Obowiązki:
- Zbieranie biznesowych, marketingowych oraz technicznych wymagań w celu stworzenia skalowalnego rozwiązania
- Architektura konfiguracji platformy i jej komponentów, planowanie zarządzania danymi i ich przepływu w celu stworzenia zaawansowanych rozwiązań automatyzacji marketingu
- Definiowanie standardów i procesów, które usprawniają procesy marketingowe, użycie technologii do polepszenia jakości pracy
- Definiowanie punktów integracji systemów marketing automation z innymi systemami
- Definiowanie logicznej architektury rozwiązania oraz wysokopoziomowej fizycznej architektury na podstawie dostępnej infrastruktury
- Proaktywność w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów przepływu danych
- Świadomość rozwiązań i trendów na rynku (np. jak standardy marketing automation wpływają na wymagania do wydajności systemu), umiejętność zastosowania nowych technologii i praktyk biznesowych w projektach marketing automation
- Zapewnienie zgodności budowanego rozwiązania ze standardami rynku
- Ustalenie i walidacja szczegółów wymagań biznesowych oraz ich odzwierciedlenie w architekturze rozwiązania
- Bliska współpraca z innymi zespołami projektowymi: CRM, data, integracja
Oczekiwania:
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w branży IT
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z narzędziami Marketing Cloud, innymi platformami SFMC (np. Audience Studio-DMP, Datorama, Interaction Studio, Customer 360 etc.)
- Dobra znajomość narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, rozwiązania DMP)
- Dobre rozumienie technologii HTML, CSS, Javascript
- Rozumienie procesów zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C, umiejętność zaplanowania architektury rozwiązań szytych na miarę i integracji
- Doświadczenie w prowadzeniu projektu Marketing Cloud, który miał na celu zbudowanie zaawansowanych automatyzacji i ścieżek do kampanii marketingowych (projekt z zespołem MC 3+ osoby)
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne - łatwość tłumaczenia koncepcji technicznych osobom nie powiązanym z technologią (w tym w języku angielskim)
- Dobre rozumienie koncepcji: tworzenie solution design i architektury; relacyjne bazy danych (rozwiązania oparte o SQL); zarządzanie danymi oraz procesy ETL, web analytics
Co Ci oferujemy:
- Długofalową współpracę
- Szkolenia techniczne i certyfikacje
- Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
- Szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczny czas pracy - w zależności od projektu
Prześlij swoją aplikację już dziś! W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
pl_ITrecruitment@pwc.com.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.